• Acte de presentació de TFG de comunicació interactiva

• Inici: Dijous, 29 juny 16:00
    Fi: Dijous, 29 juny 18:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, Espanya
  • El 29 de juny tindrà lloc l'acte de presentació de TFGs de comunicació interactiva del grau en Comunicacó Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra. S'hi presentaran tres projectes d'alumnes del grau, dos d'ells en col·laboració amb alumnes d'Enginyeria Informàtica. Hora: 16.00 h. Lloc: sala 55.003 (Planta baixa edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou). Tothom és convidat!

"El Violí de la Júlia", de Rosa Buscà, en col·laboració amb Oriol Gallego, és un llibre il·lustrat amb expansions a través de realitat augmentada. Tracta sobre l'experiència de la mort en la infantesa, la diversitat funcional, el valor de la docència i l'amor per la música.

"Històries & Puzles", de Pau Alemany, és una expansió del joc de rol destinada a 'game masters' i jugadors/es, amb l'objectiu d'incorporar (millor) l'arc de transformació de personatges en les partides i promoure dinàmiques de puzles i enginy en la resolució de problemes.

"Femme Futura", d'Arnau Aizpitarte, amb la col·laboració d'Ariadna Cortés, és una experiència artística multi-format, al voltant de la creació identitària i la diversitat, on es combinen l'art performatiu, el vídeo d'animació i un dispositiu digital de creació d'avatars.