• Vermut del Diari de Barcelona amb Xavier Trias

• Inici: Dijous, 30 novembre 10:00
    Fi: Dijous, 30 novembre 11:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, España
  • El cap de llista i regidor de Junts a l’Ajunatment de Barcelona, Xavier Trias, serà el nou convidat al cicle de Vermuts del Diari de Barcelona, aquest dijous 30 de novembre a les 10 del matí. Trias visitarà el campus de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) al Poblenou i durant una hora se sotmetrà a les preguntes dels periodistes del Diari de Barcelona i dels estudiants de l'assignatura de Taller Integrat del grau en Periodisme.

La visita arriba cinc mesos després de les eleccions municipals i pocs dies després que Ernest Maragall anunciés que deixava l’acta de regidor. Trias, guanyador de les eleccions i que havia pactat un govern de coalició amb Maragall, no va poder ser alcalde per un pacte entre PSC, Comuns i PP, pocs minuts abans del ple d’investidura, per fer batlle Jaume Collboni. Per altra banda, Trias va anunciar fa poques setmanes que posposava fins al 2024 la seva renúncia com a regidor.

Vermuts del DdB

Els Vermuts del Diari de Barcelona és un cicle de trobades periodístiques que de manera periòdica es fan al campus de Poblenou de la UPF. Ja han comptat, com a convidats, amb el President Pere Aragonès, l’aleshores alcaldessa Ada Colau, els enviats especials de TV3 i Catalunya Ràdio a la guerra d’Ucraïna Lluís Caelles i Cèlia Cernades, i l’advocada Carla Vall i la periodista del diari Ara Núria Juanico, arran dels casos d’abusos masclistes destapats l’any passat.

La roda de premsa d'aquest dijous, a la qual poden assistir els mitjans per bé que no tindran torn de pregunta, tindrà lloc a les 10 del matí a la Sala Aranyó del campus Poblenou.