• Aula Oberta. Conversa amb Alejandro Marín, guionista i director de 'Te estoy amando locamente'

• Inici: Dimecres, 31 gener 10:00
    Fi: Dimecres, 31 gener 11:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, 138 Barcelona, Espanya Sala Nau - 1a planta ediifici 51. La Nau
  • Ens trobem amb el guionista i director Alejandro Marín en el marc del Taller de Dramatúrgia i Guió de Comunicació Audiovisual del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra. La sessió és part de les classes del grup 1 de l'assignatura, conduïdes pel professor Victor Alonso-Berbel, però és oberta a alumnes d'altres cursos i estudis.

La trobada serà una conversa informal i propera amb l'alumnat on parlarem del seu darrer llargmetratge 'Te estoy amando locamente', nominat a Millor Guió i millor Direcció Novella als Premis Goya i als Premis Gaudí d'enguany. En la trajectòria de Marín, graduat a l'ESCAC, també hi trobem la sèrie 'Maricón Perdido', el capítol especial 'Una navidad con Samantha Hudson' i la pel·lícula col·lectiva 'La filla d'algú'. A la sessió, analitzarem la seva tècnica d'escriptura des de la concepció dels guions fins a la seva evolució durant les lectures de taula amb els i les intèrprets, el rodatge i el muntatge.