• Aula Oberta. Conversa amb Aina Clotet, creadora i actriu de la sèrie 'Això no és Suècia'

• Inici: Dilluns, 26 febrer 10:00
    Fi: Dilluns, 26 febrer 11:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, 138 Barcelona, Espanya Sala Nau - 1a planta ediifici 51. La Nau
  • Ens trobem amb Aina Clotet, creadora i actriu protagonista de la sèrie 'Això no és Suècia', en el marc del Taller de Dramatúrgia i Guió de Comunicació Audiovisual del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra. La sessió és part de les classes del grup 1 de l'assignatura, conduïdes pel professor Victor Alonso-Berbel, però és oberta a alumnes d'altres cursos i estudis.

Codirigida per Mar Coll i Aina Clotet, que encapçala el repartiment amb Marcel Borràs, 'Això no és Suècia' és una comèdia dramàtica sobre les dificultats de la criança. Creada per la mateixa actriu i guionista Aina Clotet, juntament amb Valentina Viso i Daniel González, la sèrie és també el debut de Clotet com a directora després del seu curtmetratge 'Tiger' (2016).

'Això no és Suècia' ens mostra la contradiccions amb què es troben una parella de pares joves a l'hora de protegir els seus fills dels perills de la vida. Una sèrie sobre la família i la incertesa, i sobre com les expectatives moltes vegades no coincideixen amb la realitat.