• Sessió informativa en línia del M. U. en Cultura Digital i Mitjans Emergents (DiCEM)

• Inici: Dijous, 14 març 16:00
    Fi: Dijous, 14 març 17:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, Espanya
  • La Universitat Pompeu Fabra ofereix sessions informatives en línia dels seus màsters oficials. L’objectiu d’aquestes sessions, que aniran a càrrec del coordinador del màster i/o d’un professor, és que et puguis informar del programa i que ens plantegis les teves consultes.

El Màster Universitari in Digital Culture and Emerging Media té com a objectiu proporcionar a l’alumnat una formació avançada per analitzar els diversos fenòmens socials i culturals que envolten els mitjans digitals, i desenvolupar projectes propis en aquest àmbit a través d’investigació bàsica, aplicada o vinculada a la pràctica. El màster, que s'ofereix en anglès, presta atenció als mitjans emergents i les tendències tecno-culturals, i proposa una comprensió integral i crítica de la cultura digital des de la perspectiva del media studies, explorant les complexes relacions entre societat, tecnologia, comunicació i mitjans. Juntament amb la possibilitat d’accedir a un programa de doctorat i aprofundir en els seus coneixements teòrics sobre el món digital, a través del màster els alumnes podran també enriquir les seves competències creatives i professionals en el camp de la comunicació i els mitjans digitals interactius.

Inscriu-te a la sessió informativa!