• Sessió informativa en línia del Màster en Recerca en Comunicació (MUIC)

• Inici: Dimecres, 13 març 16:00
    Fi: Dimecres, 13 març 17:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, Espanya
  • La Universitat Pompeu Fabra ofereix sessions informatives en línia dels seus màsters oficials. L’objectiu d’aquestes sessions, que aniran a càrrec del coordinador del màster i/o d’un professor, és que et puguis informar del programa i que ens plantegis les teves consultes.

El Màster Universitari en Recerca en Comunicació respon a l'interès exponencial per les noves tendències en comunicació, com a instrument de recerca transversal en els diversos àmbits de coneixement.

Cada cop és més elevat el nombre d'institucions i d’empreses que volen incorporar analistes amb capacitat d'estudiar i de preveure les tendències en comunicació, imprescindibles per a la presa de decisions sostenibles. De la mateixa manera, els departaments universitaris van incorporant aquestes línies de recerca acadèmica, basades en nous escenaris comunicatius amb un fort compromís social.

En aquest sentit, el MUIC es compromet amb aquest moviment internacional de comunicació avançada, i ho fa convertint-se en un centre irradiador d’aquest enfocament innovador, amb un conjunt de matèries obligatòries i optatives que permeten focalitzar els interessos de cada participant.

Inscriu-te a la sessió informativa!