• Aula Oberta. Psicología punk para cineastas: Xerrada amb Víctor Amat, psicòleg

• Inici: Dijous, 30 maig 11:30
    Fi: Dijous, 30 maig 12:30
  • Sala Aranyó - Edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, 138, Barcelona, Espanya
  • Si distingeix alguna cosa a l'assignatura de Direcció Cinematogràfica de Comunicació Audiovisual és la intensitat emocional: setmanes d'estrès, treball i comunicació grupal, i per què no... ansietat. Una carrera al món del cinema està sovint lligada a altes dosis d'intertitud i inseguretat: Amb quines eines psicològiques comptem per enfrontar-nos-hi? Com ens podem protegir sense caure al parany de l'autoajuda? Xerrarem amb Victor Amat, psicòleg i terapeuta, després d'analitzar les pràctiques dels nostres propis rodatges de l'assignatura.

Victor Amat és llicenciat en Psicologia per la Universitat Ramon Llull i actualment exerceix com a terapeuta, formador i col·laborador en diversos mitjans. En la seva joventut, va ser campió europeu de kick boxing, i la seva experiència com a lluitador i entrenador li ha servit per modelar-se com a psicòleg especialitzat en estratègia i persuasió. És professor col·laborador a destacades institucions públiques com l'Institut Català de la Salut, la Generalitat de Catalunya, la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona o la Universitat Ramon Llull. Actualment dirigeix el postgrau en Intervenció Breu i ha creat l'Escola Palo Bajo. És autor dels llibres 'Psicologia Punk' i 'Autoestima Punk'.