• 'Projecta't: Veus creatives diverses' a la UPF. Sessió de formació i debat per al professorat

• Inici: Dimecres, 29 maig 15:00
    Fi: Dimecres, 29 maig 19:00
  • Sala Arsenal - Sala 51.110 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, 138, Barcelona, Espanya
  • Segur que ho heu pensat alguna vegada: l'alumnat de les nostres aules no és representatiu del conjunt de la nostra societat. Tot i ser una universitat pública, els i les estudiants de comunicació pertanyen a un rang socioeconòmic superior a la mitjana. Hem fet moltes conquestes a nivell de gènere i de diversitat els últims anys, i creiem que trencar el biaix de classe social és la propera frontera, als nostres estudis i al nostre sector. Per tot això, aquest juny iniciem el programa Projecta't: Veus creatives diverses a la UPF, en el marc del programa de Cultura, des dels estudis de Comunicació Audiovisual i de la mà d’ARSENAL i En Residència.

Si comparteixes aquestes inquietuds, hem organitzat una sessió de formació i debat per al professorat el proper dimecres 29 de maig, a les 15.00 h, a la Sala ARSENAL (sala 51.110 - 1a planta edifici 51. La Nau). La sessió tindrà tres blocs: presentació del programa; intercanvi d'experiències docents sobre audiovisual i inserció social; i debat i propostes del professorat. Comptarem amb expertes com Núria Aidelman (Cinema en curs), Xose Quiroga (Càmeres i Acció), i Kevin Marín-Rubio (Play Utopia), així com Ulà Saeed, dinamitzadora juvenil del barri Besòs; i Natalia París, directora del Casal.

Les inscripcions són a través de CLIK, i la participació està reconeguda amb un certificat: https://bit.ly/inscripcioprojectat

Després d'aquesta sessió, el programa prendrà la forma de trobades i formacions entre alumnes de Comunicació Audiovisual, alumni amb projectes participants a ARSENAL i joves de l'Institut Barri Besòs, centre d'alta complexitat a Sant Martí. Farem tallers audiovisuals i de creació artística, buscarem projectes compartits i, sobretot, ens escoltarem i ens coneixerem les unes a les altres.

Si no pots assistir a la sessió, però igualment estàs interessat/ada en participar en el programa, t'animem a posar-te en contacte amb nosaltres (victor.alonso@upf.edu).