• Els estudis de Comunicació Audiovisual de la UPF fan 30 anys i volem celebrar-ho amb tu!

• Inici: Dimecres, 26 juny 18:00
    Fi: Dimecres, 26 juny 21:00
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, Espanya
  • El dimecres 26 de juny, a partir de les 18.00 h, t'esperem al campus del Poblenou de la UPF (carrer de Roc Boronat, 138 08018 Barcelona) per compartir experiències i recordar bons moments! A part de retrobar-te amb amics i amigues de la teva promoció, tindràs l'oportunitat de conèixer titulats i titulades d'altres anys i ampliar la teva xarxa.

Volem que la trobada reuneixi al màxim nombre de gent possible, perquè aquesta fita dels 30 anys no seria possible sense vosaltres, els i les alumni!

18.00 h: Arribada al campus

18.30 h: Taula rodona "Transformant l'audiovisual. Mirades d'alumni UPF.

Com els estudis de Comunicació Audiovisual han transformat el món professional i les obres que s'hi han produït? Quatre alumni de diferents generacions ens donaran la seva visió sobre els canvis viscuts en la producció audiovisual durant les darreres dècades i com els graduats i graduades de la UPF hi han participat.

Comptarem amb la presència de:

• Carla Subirana, directora i guionista de cinema i televisió (Nedar, Volar, Sica) i sòcia fundadora de Dones Visuals.
    • Carlos Marqués-Marcet, director, guionista i muntador (10.000 km, Terra ferma, Els dies que vindran).
    • Alba Barneda, directora de producció a CANADA.
    • Alba Cros, cineasta i directora de fotografia (Les amigues de l'Àgata, Alteritats).

Moderarà la sessió: Ona Anglada, doctora en Comunicació Audiovisual.

20.00 h: Photocall, copa de cava i pica pica a la Plaça Gutenberg

L'esdeveniment és gratuït, obert als graduats i graduades en Comunicació Audiovisual de la de la Facultat de Comunicació de la UPF, i només cal inscripció prèvia.