• Seminari temàtic del grup de recerca JOVIS.com

• Inici: Divendres, 10 març 09:30
    Fi: Divendres, 10 març 11:30
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, Espanya Sala de reunions 52.737- 7a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou
  • Sala de reunions 52.737- 7a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou

En aquesta ocasió es presentaran els projectes:

• "Edumediatest, una eina per al mesurament de la competència mediàtica." MÒNICA FIGUERAS-MAZ, DIRECTORA DE JOVIS -Universitat Pompeu Fabra (UPF) | Mittzy Arciniega, investigadora postdoc - UPF | Pablo Andrada, investigador de la Universidad de la Serena, Chile.
    • "Noves subjectivitats d'aprenentatge en la semiosis digital." Mariana Prado - investigadora postdoctoral de la Universidad de Tucumán, Argentina.
    • "Humor, generacions i gènere" Marina Romero - investigadora predoctoral, UPF.