• Seminari Jovis.com: A propòsit de Palestina

• Lloc: Aula 52.217

Data: 20 d'abril del 2023

Hora: 12:30h

Amb motiu d’una estada de 5 dies a la Universitat de Betlem (Palestina) d’Andrés González-Nandin, Irina Khayrizamanova i Jose Sánchez-García, us proposem una sessió per tal de presentar una realitat poc coneguda. Davant l’apagada informativa sobre la situació del conflicte palestí, coneixerem què representa per a la vida quotidiana universitària i per a les persones joves la dinàmica de l’ocupació israeliana.

Programa:

•    12:30h Presentació (Jose Sánchez-García)
    •    12:45: Impressions de Palestina: Resistència Pacífica i Vida Quotidiana (Irina Khayrizamanova, Departament de Comunicació, Professora de Mètodes d’Investigació i Opinió Pública)
    •    13:05 Freedom fighters: El Nou Paradigma de la Resistència Armada Palestina (Andrés González-Nandín, Departament de Comunicació. Professor de Narratives Multimèdia al grau de Periodisme i Coordinador del Diari de Barcelona)
    •    13:25 Cooperativisme social i resistència (Jose Sánchez-García. Grup JOVIS.COM Antropòleg. Departament de Comunicació)