• Dinar amb Alumni de Periodisme

• Inici: Dijous, 18 maig 14:00
    Fi: Dijous, 18 maig 15:30
  • Sala 55.003 - Planta baixa edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, Barcelona, España
  • Curses el Grau en Periodisme a la UPF? Vols conèixer l'experiència d'alumni que han estudiat el mateix que tu?

En aquesta trobada podràs conèixer i conversar amb alumni que han cursat el teu grau i que tenen experiències professionals diverses. Aprofita aquesta ocasió per fer-los preguntes i començar a pensar en el teu futur!

Et presentem els alumni protagonistes d'aquest dinar:

• Victoria Oliveres. Periodista especialitzada en dades i visualització a Eldiario.es.
    • Albert Prat. Periodista de la secció de política de SER Catalunya.
    • Valentina Raffio. Periodista sobre Ciència i Canvi Climàtic a El Periódico de Catalunya

Inscripció

Aquesta activitat és exclusiva per als estudiants del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra i està coorganitzada amb Alumni UPF.