• Emprenedoria d'impacte. Sessió RESPONSE. Projecte Djouma

• Inici: Dimecres, 17 maig 13:30
    Fi: Dimecres, 17 maig 15:30
  • Campus del Poblenou, Carrer de Roc Boronat, 138 Barcelona, España Sala Aranyó - Planta baixa edifici 55. Tànger
  • Presentarem la ONG Djouma, creada per l'alumni del grau en Publicitat i Relacions Públiques (2018) de la Universitat Pompeu Fabra, Laia Dosta. La Laia va crear el seu projecte quan encara estava a les aules de la UPF i és aquí on va aconseguir el primers fons per iniciar un projecte que desenvolupa el dret a l'educació en Mali. Djouma col·labora amb associacions locals de Mali per tal de generar un canvi social sostenible a llarg termini. La Laia ens explicarà com ha estat aquest viatge que encara continua. Veurem un model innovador i amb un valor social únic, que no para de créixer, i que necessita la participació de la comunitat universitària a través de Response UPF.

Visualitza la sessió